صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
با ما همراه باشید با خبرهایی از دنیا تکنولوژی

اوبونتو یکی از محبوب ترین توزیع های لینوکس به شمار می آید و همین الان هم بعضی ها آن را روی تبلت و حتی تلفن هوشمند شان نصب می کنند. اما به هر حال نسخه فعلی یک نسخه دسکتاپ است و برای صفحه های لمسی طراحی نشده است.
از سال گذشته شایعاتی وجود داشت که این توزیع محبوب لینوکس قصد دارد به سوی تلفن های هوشمند و تبلت ها هم حرکت کند تا اینکه سرانجام این شرکت رسما اعلام کرده که می خواهد از نسخه معمول اش برای کامپیوترهای شخصی خارج شود و مرزهای جدیدی را ببیند.
آنها می گوید هم اکنون به نظر زمان مناسبی می آید که ما به سوی تبلت ها، تلفن های هوشمند و تلویزیون ها حرکت کنیم. هر چند فعلا محصولی برای ارایه وجود ندارد اما آنها می گوید که امیدوارند تا زمان ارایه نسخه 14.04 اوبونتو در سال 2014 این لینوکس وارد تلفن های هوشمند هم بشود.
بنابراین می توانید امیدوار باشید که نسخه های اولیه و آزمایشی را خیلی زودتر در اینترنت پیدا کنید. انگار اندروید در حال پیدا کردن یک برادر جدید است.

Farid dadashi سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,

آمار جدید نشان می دهد که ویندوز ۷ سرانجام به مقام پر استفاده ترین سیستم عامل دنیا نایل آمده است. البته پیش از این نیز افتخار این مقام در اختیار برادر کوچکتر همین سیستم عامل، یعنی ویندوز اکس پی بوده است اما سر انجام به نظر می رسد این ماه ویندوز ۷ موفق شده رتبه اول را از آن خود بکند....

 



ادامه مطلب...
Farid dadashi یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:,
خرید اسکایپ توسط مایکروسافت تائید شد
بزرگترین ولخرجی مایکروسافت!
این معامله سبب خواهد شد تا مشتریان جدید برای نرم‌افزارهای آفیس و ویندوز مایکروسافت پیدا شود.
 
 

به گزارش جام نیوز به نقل از وایمکس‌نیوز، مایکروسافت تاییدیه‌ اتحادیه‌ اروپا برای خرید اسکایپ(Skype) به مبلغ 8.5 میلیارد دلار را به دست آورد. اسکایپ در حوزه‌ خدمات صوتی و ویدیویی فعالیت می‌کند و خرید آن بزرگترین خریدی است که مایکروسافت تاکنون انجام داده است.
کمیسیون اروپا اعلام کرد طبق تحقیقاتی که انجام داده است فعالیت‌های اصلی اسکایپ در حوزه‌ ارتباطات ویدیویی است که مایکروسافت هم در این حوزه با پیام رسان ویندوز لایو فعال است. به نظر کمیسیون اروپا در این بازار بالنده که بازیگران متعددی مثل گوگل دارد در مورد رقابت نگرانی وجود ندارد.
این معامله سبب خواهد شد تا مشتریان جدید برای نرم‌افزارهای آفیس و ویندوز مایکروسافت پیدا شود. کمیسیون فدرال تجارت ایالات متحده هم در ماه ژوئن این معامله را تایید کرد.
 

Farid dadashi چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,

نسخه آزمایشی نرم‌افزار SoftMaker Office ۲۰۱۲ عرضه شد.

به گزارش ایتنا به نقل شماران سیستم، شرکت آلمانی SoftMakerنسخه آزمایشی نرم‌افزار SoftMaker Office ۲۰۱۲ برای ویندوز را در دو ویرایش استاندارد و حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار داده است.

 

این نرم‌افزار با مایکروسافت سر رقابت دارد و گفته می‌شود جایگزین مناسبی برای مجموعه آفیس مایکروسافت به شمار می‌رود.

سرعت بالا در اجرا و همچنین سازگاری کامل با نرم‌افزارهای Microsoft Officwe، دو قابلیت مهم SoftMaker Officeعنوان شده است.

برخی بخش‌های مجموعه SoftMaker Office عبارت است از واژه‌پرداز TextMaker (مشابه Word مایکروسافت)، برنامه صفحه‌گسترده PlanMaker (مشابه اکسل مایکروسافت) و نرم‌افزار نمایشی Presentations.

Presentations عملکردی مشابه پاورپوینت مایکروسافت دارد.

بر اساس این گزارش، نرم‌افزار مزبور از وب سایت رسمی شرکت سازنده به آدرس
www.softmaker.com قابل بارگذاری است.

این نرم‌افزار فقط تا ۳۱ اکتبر (۹ آبان ۱۳۹۰) کار می‌کند و پس از آن، شرکت  SoftMaker یا نسخه آزمایشی جدیدی ارائه خواهد کرد و یا نسخه کامل SoftMaker Office ۲۰۱۲ را عرضه می‌نماید.

قیمت نسخه نهایی و کامل SoftMaker Office ۲۰۱۲ Standard، مبلغ ۶۹.۹۵ یورو و قیمت نسخه SoftMaker Office ۲۰۱۲ Professional،مبلغ  ۹۹.۹۵ یورو اعلام شده است.

 

نسخه جدید رقیب آفیس

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

صفحه قبل 1 صفحه بعد